ראשי התתי"ם נפגשו והחליטו: מוזילים את מחירי החליפות

    אחד הנושאים החשובים שהעלו התתי"ם היה הצורך להאבק במחירים המאמירים של התזמורות בחתונות, עקב המונופול שמרכזים כמה מארגנים. הנוכחים החליטו לבדוק את הנושא ולהערך כנגדו
    צבי הדס 7 Comment on ראשי התתי"ם נפגשו והחליטו: מוזילים את מחירי החליפות

    כינוס ראשי התתי"ם הגדולים עם דוד הלפרין במטרה להוזיל דרסטית את מחירי החליפות • בדיון הוחלט שכל התתי"ם יבצעו יחד קניה מרוכזת של אלפי חליפות דרך איגוד בחורי הישיבות • רשת 40:90 תתן חסות ענקית לעיסקה ותהווה הגב הכלכלי מאחוריה

    אחד הנושאים החשובים שהעלו התתי"ם היה הצורך להאבק במחירים המאמירים של התזמורות בחתונות, עקב המונופול שמרכזים כמה מארגנים. הנוכחים החליטו לבדוק את הנושא ולהערך כנגדו
    10:38
    06.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on משה מספר ליענקל'ה: "ראיתי את מנגלה מול העיניים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש התקיים כינוס של ראשי התתי"ם הגדולים עם דוד הלפרין, במטרה לנצל את הכח הצרכני העצום של האיגוד בכדי להוזיל דרסטית את מחירי החליפות. בדיון הוחלט כי ראשי התתי"ם יפעלו במרוכז ויקנו יחד אלפי תלושים מאחת מרשתות האופנה במחיר זול בהרבה מהמחיר הנוכחי.

    דוד הלפרין שנרתם לנושא בכל כוחו, וידיו רב לו תמיד לסייע לבחורי הישיבות הודיע כי רשת 40:90 תתן חסות ענקית לעיסקה ותהווה הגב הכלכלי מאחוריה.

    ראשי הת"ת הודו לדוד הלפרין בשם אלפי בחורי הישיבות ואברכי הכוללים על הנכונות שלו פעם אחר פעם לסייע להם.

    בכינוס שערך מעל שלוש שעות דנו המשתתפים במגעים הקדחניים המתנהלים מול רשתות האופנה השונות, כאשר ראשי התתי"ם הביעו את דעתם לגבי החנויות איתם כדאי לבצע את העיסקה, הנוכחים גם הביאו נתונים על כמויות החליפות הנקנות דרך הת"ת בכל חנות, בכדי לאמוד את הצורך של הבחורים ויחסי הכוחות בשוק.

    אחד הנושאים החשובים שהעלו התתי"ם היה הצורך להאבק במחירים המאמירים של התזמורות בחתונות, עקב המונופול שמרכזים כמה מארגנים. הנוכחים החליטו לבדוק את הנושא ולהערך כנגדו.

    ראשי התתי"ם ניצלו את הערב החשוב, בכדי להעזר אחד בניסיון של השני, בשלל התחומים שתפקידם של הת"ת לטפל בפעילות השוטפת במהלך השנה.

    ראשי הת"תים יצאו מהכינוס חדורי מוטיבציה לנצל את שיתוף הפעולה ההדוק בין התתי"ם שנוצר מכח האיגוד, לפעול בכל הכח בנושא החליפות וכן בעוד מישורים בכדי להגיע להוזלה משמעותית למען בחורי הישיבות.



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      כל הכבוד בכל נושא צרכים לנצל את הכוחשל הציבור החרדי

    2. 6

      שאפו.
      בזמן קצר נהפכו לכח משפיע גם פוליטי וגם צרכני

    3. 5

      כל הכבוד סוף סוף מישהו מרים את הכתפיים לטובת ציבור הלומדים

    4. 4

      אשריכם אתם ענקים עלו והצליחו סוף סוף רעיון כל כך פשוט באים ועושים

    5. 3

      תזמורות נושא כאוב תטפלו בזה דחוף!!!!!!!!!!!!

    6. 2

      עוד תתניק שמנסה לגזור קופון של כמה שקלים על כל חליפה… לא ילך…

    7. 1

      על התזמורת יש קרטל של חברה שסוגרים עם הזמרים על כל החודש ומשווקים את זה ביוקר